Het is mogelijk om uw aankoop in de winkel te ruilen, binnen 30 dagen. Bij een aankoop in de winkel gaat dat zoals u gewend bent: u gaat terug naar de winkel met uw aankoop en de originele kassabon, zoekt een nieuw artikel uit en ruilt deze om bij de kassa. Kies u hetzelfde artikel uit? Dan hoef u uiteraard niets te bij te betalen.

Retourvoorwaarden
Onze retourvoorwaarden vereisen dat producten ongebruikt en compleet met alle accessoires worden geretourneerd om in aanmerking te komen voor een tegoedbon. 

Retourneringen kunnen niet geannuleerd worden. Mocht u het artikel toch willen behouden, dan adviseren we om een nieuwe bestelling te plaatsen. Let op: u bent verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen door gebruik, buiten wat nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Retourneren proces
1. Meld uw retour aan via contact pagina.
2. Verpak het product in orginele of goed stevig verpakking.
3. U kunt elke verpakking gratis retouneren in onze winkel (TG Maestro, Van Beethovensingel 30,  3055JK Rotterdam) of via post terugsturen.

4. Lever uw retour in bij een pakketpunt, u bent vrij om een pakketpunt te kiezen. De klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

5. Betalingen worden binnen 10 werkdagen teruggestort. 

Retourtermijn
U dient uw retour binnen 30 dagen na aankoop online bij ons aan te melden of langs te gaan bij onze vestiging. 

Voor welke items geldt het retourbeleid niet?
Items die onder hygiëne vallen en makkelijk te kopiëren zijn, zoals vouchers, games, cd’s, dvd’s, tijdschrift, boeken en software waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen niet geretourneerd worden. Deze specifieke items kunnen ook niet online vooraf aangemeld worden voor retournering.

Hoe zit het met aankoop in onze winkel, niet online?
Het retourneren van producten die in de winkel zijn gekocht is geen wettelijk recht, maar wordt aangeboden als een extra service door TG Maestro. Voor alle in de winkel aangekochten producten krijgt u voor ons een tegoedbon. 

Het is belangrijk om te weten dat de regels voor retourneren niet gelden voor producten die kapot of ondeugdelijk zijn. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachtingen of kwaliteitsstandaarden, heeft u volgens de wet recht op een oplossing. Dit kan in de vorm van reparatie, vervanging of een terugbetaling, afhankelijk van de situatie. 

Â